Jewel

Standaard

X1100tmp Jewel (kvk 23 t/m 24)

– Doet de vooropleiding dans aan de hogeschool dansacademie Lucia Marthas

– Optreden met kinderen voor kinderen in het land van ooit 2003

– Danste bij het junior songfestival 2005

– Danste bij het junior songfestival 2006 (alles is oke)Jewel

– Is samen met haar vriendinnen Cher en Stephanie een van de tien finalisten van het junior songfestival 2007

»

  1. Haaaaay mensen,
    k vind giovanni echt duper goed!
    ik wil later zelf ook in musicals staan!
    K vind je super goed gio !! en lekker ook mwaha

    xx Ik

  2. Hey,
    Giovanni is ook heel goed. Heb hem in de musical Peter Pan gezien. Het is jammer dat hij maar twee jaar bij kvk heeft meegedaan. Hoop hem dit jaar weer bij het junior songfestival te zien dansen.
    xxx Pien

  3. Hey Leon,
    Mag ik even vragen waarom jou reactie bij Giovanni staat. Dit gaat toch over Sam Doets waarom zet je het dan niet bij hem neer. Nou ja, om antwoord op jou vraag te geven. Ik heb de msn van Sam niet. Wel weet ik dat Sam de jongensklas doet bij de hogeschool dansacademie Lucia Marthas. En hij heeft ook auditie gedaan voor de musical Ciske de Rat.
    Doeg!

  4. iK Wil er OoK heen Maar heb Meer iNfo Thuis NOdig Hoe Kreeg JIj het vOorelkaar??
    je bent goed!Q sekker. en je ken tme mis nog wel;) als je me stem hord.

    Doegg xxx

Geef een reactie

