Berend (1998)

Standaard

Berend (10) Bussum

Berend_1

 

 

Kinderen voor kinderen

Ik zong altijd Amerikaanse rap-liedjes onder de douche.Mijn vader en moeder vonden dat het goed klonk, zij zijn eigenlijk mijn ontdekkers. Ik begon bij het AVRO-kinderkoor. Toen ik daar lang genoeg op had gezten, ben ik verder gaan zoeken.

Roem

Ja graag. Op school zeggen ze dat ik te dik ben. Ik weeg niet zoveel, 30 of 35 kilo. Maar als ik beroemd ben, zullen er weleens een paar meisjes met me willen. Nu niet. Ik wil graag een vriendin, liefst een pittig meisje dat best wel sterk van karakter is. Ja, mijn moeder vind ook dat ik een goede smaak heb.

Jaloezie

Ik word best vaak gepest. Als ik op school vertel dat ik het hele weekend danspasjes heb geoefend voor kinderen voor kinderen, lachen ze me uit. Ik zing een liedje met de tekstregel “Wat moet ik nou weer aan als ik niet voor gek wil staan”. Nou, denk ik dan altijd bij mezelf, ik sta nu al voor gek.

Later

Mijn eerste babywoordje was “tietuig”. Pas een hele tijd later zei ik “mama” en “papa”. Ik kan dus piloot worden, maar het liefst wil ik later duetten gaan zingen, net als 2 Brothers on the 4th floor. Het enige probleem is de pers. Ik houd namelijk niet zo van de pers, ze zitten altijd met de camera’s achter je aan.

Familie

Mijn vader is geluidstechnicus bij het NOB, mijn moeder geeft Portugese les. Ze komt uit Portugal vandaar. Ik spreek ook Portugees, maar meestal praat ik zachtjes tegen mezelf met zo’n Frans accentje. Waarom? Nou, dat klinkt gewoon leuk, om mezelf zo’n beetje Frans te horen praten.

Hobby’s

Hokey, zingen en lezen. Ik houd het meest van griezelboeken.

Televisie

Laatst was Julian uit GTST op de set van kinderen voor kinderen, maar ik herkende hem niet omdat ik nooit naar GTST kijk. Geef mij maar actiefilms met allemaal politie-achtervolgingen en zo.

Uiterlijk

Ik ben niet dik, tenminste niet heel erg dik. ik zie er misschien een beetje opgeblazen uit. Maar kinderen letten daar wel op. Ik niet, ik vind het belangrijker dat ze aardig zijn.

 

Geef een reactie

