Sebastiaan (1998)

Standaard

Sebastiaan (11) Hilversum

Sebastiaan2

 

 

Kinderen voor kinderen

Mijn twee oudere zussen zijn afgewezen voor het koor. Ze gunnen het mij wel, hoor. We repeteren veel, we gaan de studio in voor een cd-opname, we doen pasjes en tv-opnamen. Dan word je helemaal gepoederd. En we krijgen speciale kleren en schoenen voor op de tv, die mogen we houden.

Roem

Dat lijkt me wel grappig. Gewoon beroemd, niet heel erg beroemd. Dan krijg je dat hysterische gedoe dat je niet meer normaal over straat kunt lopen. Daar gaat het mij niet om. Ik wil gewoon de studio in, platen opnemen. Maar dat hoeft niet echt perse.

Jaloezie

Oh ja. Dan gaan ze je pesten, zo van jij zit bij kinderen voor kinderen, tsss! Ik kan het me wel voorstellen, ze zouden zelf ook wel een eigen cd willen hebben en op tv komen en zo.

Sebastiaan

Later

Misschien is het wel grappig om acteur te worden. Het is een leuk vak. Cas Jansen uit GTST is goed. Hij was laatst bij ons op de set. Mij maakte het niks uit, maar de meisjes waren helemaal de kluts kwijt. Ze vroegen allemaal om zijn handtekening. De Nederlandse Leonardo di Caprio was er trouwens ook.

Familie

Mijn vader werkt bij headhuntersbureau. Met mijn moeder, die violiste is, spelen mijn zusjes en ik weleens een stuk van…wacht, ik vraag het even aan mijn moeder…o ja, van Vivaldi. Drie violen en een cello, dat klinkt wel mooi.

Hobby’s

Viool, hockey, tennis, zeilen, skaten en griezelverhalen. Laatst las ik een verhaal over een meisje dat haar tamagotchi moest inleveren bij de meester. Voor straf veranderde de meester toen zelf in een tamagotchi. Hij zat te schreeuwen, maar ja, niemand hielp hem.

Sebastiaan1

Televisie

Willem Wever natuurlijk, daar heb ik zelf aan meegedaan. Er kwam een mevrouw van Willem Wever in de klas en na de screentest werd ik samen met een vriendje uitgekozen. we gingen naar Venetie. Mooi! We hebben ook in een gondel gevaren.

Uiterlijk

Kleren moeten wel een beetje leuk zijn. Zoals de MEXX-schoenen die we bij kinderen voor kinderen hebben gekregen. Ze zijn zwart, een beetje hoog en heel mooi. Ik heb ze nog niet in de winkel gezien, het is dus een heel nieuw model.

Geef een reactie

