Michelle (1998)

Standaard

Michelle (11) Hilversum

Michelle1_1

Kinderen voor kinderen

Ik ben het enige donkere kindje, maar ik word er niet mee gepest. Vorig jaar was er ook een donker kindje, of eigenlijk een half donker kindje. Misschien konden ze er verder geen vinden.

Roem

Als ik later een beroemde zangeres ben, kan ik een rijk leventje leiden, met allemaal champagne, een bubbelbad en heel veel fans voor het hek. Op school had ik met twee vriendinnen een meidengroepje opgericht, de Powergirls. We noemde onszelf “Starpower”, “Hardpower” en “Sunpower”. We wisten alleen niet hoe we een plaat moesten opnemen, toen zijn we er maar mee gestopt.

Jaloezie

Op school zeiden ze: Nou, dat moet wel een heel slecht koor zijn, als ze jou hebben aangenomen! Dat deed me niks. Zelf ben ik ook weleens jaloers, bijvoorbeeld als iemand miljonair is, of als kinderen in de klas hun werk heel goed hebben gemaakt. Dan denk ik, maakte ik mijn werk maar eens zo goed.

Later

Vroeger wilde ik dierenarts worden in een dierentuin. Maar het is wel moeilijk, en ik ga toch al zo achteruit op school. Al dat rekenen, pfff…

Familie

Mijn moeder werkt bij een vrijwilligerscentrale. Van mijn vader weet ik het eigenlijk niet precies, hij woont op Aruba.

Michelle

Hobby’s

Ik dans veel op mijn kamer, meestal op muziek van de Spice Girls. Soms komt mijn moeder binnen en dan ben ik opeens heel stil en verlegen. Ik dans echt niet zo goed als de Spice Girls, hoor.

Televisie

Volgens mij zou iedereen wel op tv willen komen, zodat heen Nederland kan zien hoe goed ze wel zijn. Zelf houd ik het meest van Tekenfilms en TMF. Mijn lievelingspersonage uit GTST is Hedwig. Ze is lekker koppig en ze doet altijd zo grappig. Soaps stoppen altijd op het spannenste moment. Op school praten we er niet over, we houden het lekker voor onszelf.

Uiterlijk

Als ik verliefd ben, moet-ie heel lief zijn, maar toch ook wel weer knap. Eerder knap dan lief, misschien. Op dit moment heb ik even geen vriendje. Ik heb wel iemand op het oog, maar dat wordt toch niks. Hij is al verliefd op een ander meisje.

Geef een reactie

