Jordy (1998)

Standaard

Jordy3 Jordy (8) Hilversum

Kinderen voor kinderen

Ik ben erbij gekomen door gewoon een briefje te schrijven, he. Of eigenlijk heeft mijn vader het geschreven. Jordy’s moeder, Nee, jij hebt het geschreven. Je vader heeft het overgeschreven. Jordy: Hij heeft het alleen overgeschreven. Het was mijn idee, ik hou van zingen.

Roem

Toen ik drie was, ben ik op de televisie geweest in de Mega blubber power race bij Telekids. Ik mocht een afwasborstel in het sop gooien. Ik heb er een video van, die bekijk ik best vaak. Ik wil beroemd worden omdat andere mensen me dan leuk gaan vinden en zo. Je krijgt ook fans die om je handtekening vragen.

Jordy Jaloezie

Sommige kinderen pesten me, ze kijken heel gek naar me en zingen het kinderen voor kinderen-liedje. Het is niet erg, maar eh… het is ook niet leuk of zo.

Later

Ik wil presentator of zanger worden, net als Carlo Boszhard en Marco Borsato. Dan kom je tenminste op de televisie. Ik moet eerst muziekles nemen, maar dan ga ik het proberen.

Familie

Mijn moeder maakt schoon bij mensen en mijn vader werkt bij een Shell-benzinepomp. Dat lijkt me trouwens ook best leuk, hoor. Ik heb ook nog een zus van 18 en een broer van 25. Jordy’s moeder: Nee, ze zijn 20 en 27. En je broer heeft een kindje gekregen, je bent oom! Jordy: Ik ben oom van een klein kindje, Jasper heet hij.

Jordy1 Hobby’s

Ik kan goed tekenen, computeren en printen en ik lees vaak enge boeken van Richard Scary. Ik ben geen lid van een sportclub. Jordy’s moeder: Niet om het een of ander, hoor. Maar hij heeft het al zo druk met zingen, en dan was er de ervaringdat hij een neefje kreeg… ik was bang dat het hem boven de pet zou groeien.

Televisie

Geef mij maar Cartoon Network, Fox kids, Het klokhuis en Telekids. Mijn moeder kijkt naar Jerry Springer. Dat gaat allemaal over seks. Helemaal niet leuk, dan ga ik snel naar mijn kamer. Jordy’s moeder: Oh, wat ben je toch een raar ventje! Weet u, we zijn hier thuis allemaal gek met hem, we noemen hem “de kleine volwassene”.

Jordy2 Uiterlijk

Straks gaat mijn moeder zo’n wijde skeeler-broek voor me kopen, voor op de foto. Ik wil er niet als een gekke bij lopen.

Geef een reactie

