Linda (1998)

Standaard

Linda1 Linda (9) Leusden

Kinderen voor kinderen

Ik zong altijd mee met filmliedjes. Toen zei mijn moeder: kinderen voor kinderen, wil je daar niet bij? Het was haar idee, maar ik wilde het graag.

Roem

Later ga ik heel goed zingen en dan ga ik in de krant staan en dan word ik vanzelf eigenlijk heel beroemd, zoals de Spice Girls. Niet voor het geld, maar voor de leukheid. En voor de handtekeningen.

Jaloezie

Vorig jaar zei ik vaak tegen mijn vriendinnetjes dat ik helemaal niet mooi kon schrijven. Dat zei ik alleen omdat ik wilde horen dat ik wel mooi schreef. Ik was jaloers op mezelf, of zoiets. Het was eigenlijk een beetje dom, dat ik dat deed. Kinderachtig. Nu doe ik het niet meer, ik ben veranderd.

Later

Behalve zangers wil ik schrijfster worden. Dat is wel moeilijk: eerst moet je een verhaal bedenken, daarna een titel… poeh.

Ouders

Met mijn briertje en zusje kan ik niet spelen, ze zijn te klein. Nou ja, soms doen we handstand. Mijn vader werkt voor computers bij ibm en mijn moeder werkt voor telefoons. Dan gaat ze lijnen doorgeven en zo.

Hobby’s

Ik haal alle Pinkeltje-boeken uit de bibliotheek. Met mijn twee heel, heel beste vriendinnen doe ik soms Linda, Roos & Jessica na. Wat ik het vervelendstvind, is mijn kamer opruimen omdat de vara-fotograaf komt. En wandelen met Sita, de hond.

Linda_1

Televisie

Soms mag ik Jerry Springer kijken, behalve als ze allemaal hun tieten laten zien, of ze heel sexy doen, met hun konten draaien en zo. Dan zet mamma de tv uit. Jammer, ik vind het leuk.

Uiterlijk

Wijde jurken staan me niet meer, daar ben ik nu te oud voor. Daarom draag ik van die rokjes die een beetje smal zijn, smal en strak.

Geef een reactie

