»

  1. Hey,
    De auditie voor het koor is volgens mij gratis. Als je meedoet met het kinderen voor kinderen songfestival datr kost wel geld. Maar je kan niet met 2 man meedoen. Je moet je appart opgeven.

  2. hallo, ik ben Julie uit Eindhoven en ik ben 8 jaar. Ik wil graag auditie doen voor kinderen voor kinderen.
    wie weet waar en wanneer ik mij op kan geven?
    groetjes van julie

  3. Kinderen bij het koor zijn tussen de 8 en 12 jaar oud. Als je auditie wilt doen mag je uiterlijk in groep 7 van de basisschool zitten. Als je bij het koor zit, dan moet je van het koor af als je in groep 8 zit.

Geef een reactie

