Eva

Standaard

Eva Eva (kvk 27 t/m 28)

Solo’s:

– Spotlich, camera, microfoon (kvk 27)

– Meisje in het midden (kvk 28)

– Deed mee aan kvk op de uitmarkt (2006)

– Deed mee met kvk aan doe een wens (2006)

– Deed mee aan de kvk clubdag (2007)Eva_2

– Heeft auditie gedaan voor de musicals Ciske de Rat (2007) en The sound of music (2008)

– Speelde de rol van Louisa in de musical The sound of music (2008)

Foto’s: www.kinderenvoorkinderen.vara.nl

»

  1. Zo als ik al heb gezegt
    ik vindt dat je Kapot Goed kan zingen
    En Ik Ben Kapot Jaloers Op jou
    En Morgen ga ik je helemaal
    onder vragen op sgool

    LoveYou(L)

    • Heel chill, een meisje van 9 destijds vertellen dat ze dom is, alsof ze zelf kon bepalen of ze mocht playbacken of niet, daar hadden die kinderen niks over te zeggen.

      • Hey Eva,
        Trek het je niet aan. Ze snappen niet dat jullie gewoon moeten doen wat er gezegt wordt.

  2. he ken je me nog van vakantie die jongen die vertelde dat hij in het publiek had gezeten ik vond het leuk om nog eens kontakt op te zoeken mijn emailadres is ramonheemskerk@hotmail.com
    ik heb de lietjes van kinderen voor kinderen gezien cool laat dit bericht ook aan je broertje zien mischien vind hij het leuk om nog kontact op te zoeken groeten ramon heemskerk

Geef een reactie

