Kayleigh

Standaard

Kayleigh Kayleigh (kvk 26t/m29)

Solo’s:

– Heimweetaart (kvk 26)

– Het begin van het einde (kvk 26)

– Bah (kvk 28)

– Optreden in het programma Kop spijkers 2005

– Wereldkinderfestival 2006

– Optreden met kvk op de uitmarkt Amsterdam 2008

Kayleigh_2 – Was te zien in de clip “Coolste dj” (kvk 27)

– Was te zien in de clip “Buitenspelen” (kvk 29)

– Optreden uitmarkt 2009

Eerste foto: www.kinderenvoorkinderen.vara.nl

»

  1. Kayleigh zingt ook samen met Claudia de Breij in KVK 26 “Het begin van het einde”. Heeft ook opgetreden op de uitmarkt 2009. Op de dam KvK met Ramses Shaffy en UB40. Op het wereldkinderfestival in 2006. In Kop spijkers. In de Amsterdam Arena 2008.

  2. hallo ik ben heel erg fan van KVK en ik vind het ook heel leuk als ik er zelf bij kom ik ben vandaag naar dansles gegaan en meau [zit in KVK] was ziek en dat vond ik wel jammer en we dansten op een liedje en meau mocht een solo zingen en ze was er niet en dat was wel jammer! groetjes Noella dekker

Geef een reactie

