Anita Nederlof in tv serie

Standaard

Anita Anita Nederlof die meedeed aan kinderen voor kinderen 22 en 23 heeft een rol te pakken in een tv serie. Eerder speelde ze al diverse rollen in musicals. Vanaf maandag is ze te bewonderen in de Belgische tv serie Amika. Ze speelt hierin de rol van Hedwig Hendriksen.

Anita: Ik ben het enige Nederlandse castlid van de serie. Ik sta ingeschreven bij een castingbureau en dat belde mij met de vraag of ik auditie wilde doen voor ‘Amika’. Zo kwam ik dus in de reeks terecht.

Anita_nederlof

Ik kruip in de huid van Hedwig, een snobistisch meisje met egoistische trekjes. Eigenlijk interesseren de paarden op de manege haar niet zo heel veel: het gaat haar meer om de spullen en het uiterlijk vertoon. Ze probeert Marie-Claire in alles te overtreffen; tussen die twee is constant een strijd aan de gang. Er is een leuke scène waarin Marie-Claire wordt afgewezen door een jongen. Hedwig probeert haar te troosten, maar gaat er ondertussen zelf met die knul vandoor. Cast_amika

Amika vanaf maandag 27 april elke werkdag om 18.00 uur op z@pp

»

  1. hey Anita (Hedwig) je hebt het wel heel goed gedaan hoor en ook je hebt echt de mooiste ogen die ik al heb gezien het is wel toevallig we zijn dan ook een perfecte koppel was dat een ja.Wil je wel iets terugschrijven dooh vergeet niet wat ik je heb geschreven e bay darling!!!!!!!

  2. Eigenlijk waar woon je we kunnen toch ook een zomervakantie organiseren met ons tweeen.Ja en ook nog je gsmnummer bay darling.

Geef een reactie

