Nieuwe clip

Standaard

Kinderen voor kinderen heeft in Amsterdam de nieuwe clip op genomen. Het liedje heet ‘Lachen is gezond’. Hier wat foto’s van deze dag.

Opname_viceoclip_lachen_is_gezond Opname_viceoclip_lachen_is_gezond_1 Opname_viceoclip_lachen_is_gezond_3 Opname_viceoclip_lachen_is_gezond_4 Opname_viceoclip_lachen_is_gezond_5 Opname_viceoclip_lachen_is_gezond_6 Opname_viceoclip_lachen_is_gezond_7 Opname_viceoclip_lachen_is_gezond_8 Opname_viceoclip_lachen_is_gezond_9 Opname_viceoclip_lachen_is_gezond_2 Opname_viceoclip_lachen_is_gezon_10 Opname_viceoclip_lachen_is_gezon_11 Opname_viceoclip_lachen_is_gezon_12 Opname_viceoclip_lachen_is_gezon_13 Opname_viceoclip_lachen_is_gezon_14 Opname_viceoclip_lachen_is_gezon_15 Opname_viceoclip_lachen_is_gezon_16 Opname_viceoclip_lachen_is_gezon_17 Opname_viceoclip_lachen_is_gezon_18 Opname_viceoclip_lachen_is_gezon_19 Opname_viceoclip_lachen_is_gezon_20 Opname_viceoclip_lachen_is_gezon_21

foto’s: www.kinderenvoorkinderen.vara.nl

http://kvk.vara.nl/foto-s.773.0.html?&no_cache=1&tx_jmgallery_pi1[albumUid]=162

»

  1. Zo als ik al heb gezegt
    ik vindt dat je Kapot Goed kan zingen
    En Ik Ben Kapot Jaloers Op jou
    En Morgen ga ik je helemaal
    onder vragen op sgool

    LoveYou(L)

  2. he ken je me nog van vakantie die jongen die vertelde dat hij in het publiek had gezeten ik vond het leuk om nog eens kontakt op te zoeken mijn emailadres is ramonheemskerk@hotmail.com
    ik heb de lietjes van kinderen voor kinderen gezien cool laat dit bericht ook aan je broertje zien mischien vind hij het leuk om nog kontact op te zoeken groeten ramon heemskerk

Geef een reactie

