Gino (2008)

Standaard

Haagse Gino staat in Arena

Gino Wereldberoemde popsterren en onze eigen “Topper” gingen hem voor. Zaterdag is het de beurt aan Gino uit Den Haag. Dan staat hij in de Amsterdam Arena. Hij is pas 9 jaar.

“Ik ben wel een beetje nerveus”, geeft hij toe. Gelukkig staat hij niet in z’n eentje op het podium. Hij is er met het koor kinderen voor kinderen, waarvan hij sinds dit jaar lid is. Zaterdag 11 oktober is in de Amsterdam Arena het kinderen voor kinderen mega spektakel met KUS, Ali B, Jack van Gelder en Giel Beelen. Er is flink geoefend voor dit optreden. “Elke zondag en soms ook op zaterdag en woensdag”, vervolgt Gino. Door-de-weeks gaat hij gewoon naar school. Als ik vrij ben zing ik, maar ook toneelspelen en dansen vind ik leuk. Skaten en computerspelletjes doe ik ook veel. Zingen is echter zijn passie. “Later word ik musicalster” weet Gino nu al. De eerste stappen in die richting heeft hij al gezet, zo vertelt zijn moeder Sandra. Gino zingt al sinds hij 2 jaar is. Van wie hij het heeft weet ik niet. Hij was zo enthousiast en goed dat Sandra hem voor enkele audities op gaf. Voor de musical Ciske de Rat en voor Les Miserables. Hij kwam telkens ver, maar werd uiteindelijk niet gekozen, omdat hij nog te klein en te jong is.

»

Geef een reactie

