Malou

Standaard

Malou Malou (kvk 17t/m19)

Solo’s:

– Magie (kvk 17)

– Kunstgebit (kvk 18)

– Klein & groot (kvk 19)

– Deed mee aan de kinderen voor kinderen tour 1999

– Deed mee aan de kinderen voor kinderen tour 2000

– Deed mee aan 25 jaar kinderen voor kinderen in Carré

– Was achtergrondzangeres bij het kinderen voor kinderen songfestival

»

  1. hey yael, ik kijk heel vaak naar de videoclip van buitenspelen en bij niemand weet alles

    kussxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxdemi

  2. hallo ik dans bij lucia marthas en meau die zit in mijn dansgroep en ik heb haar een keer horen zingen ze kan het echt goed ik ga ook auditie doen en ik vind het best wel spannend en natuurlijk heel leuk groetjes noella

Geef een reactie

