Paulien

Standaard

Paulien Paulien (kvk 16t/m19)

Solo’s:

– Ik word miljonair (kvk 18)

– Deed mee aan kerst ala Bloemen (1995)

– Deed mee aan 25 jaar kinderen voor kinderen in Carré (2004)

»

  1. hoi Nikki
    jij kan mooi zingen en ik heb je op de cd biutenspelen jij zingt dar op maki mooi liedje hoor.Ik draai elke avond vdie cd en jou vind ik het mooiste liedje

    ilse

  2. Ze doet nu mee aan het junior Song Festival met Merijn en June, ik weet niet of ze er daarom uit is gegaan maar als je bij kvk zit mag je nergens anders aan meedoen en misschien wilde ze daar heel graag aan meedoen, of het is juist andersom ze dacht ik ben er uit dan doe ik daar maar aan mee…..

Geef een reactie

