Rosanne

Standaard

Rosanne Waalewijn Nederlands kampioen

BADHOEVEDORP – Tijdens de strijd om het NK turnen in de eerste divisie, in Haarlem, heeft instapper Rosanne overtuigend de Nederlandse titel veroverd.

De Badhoevedorpse Rosanne startte haar wedstrijd op de balk. Het was een voorzichtige oefening, maar ze maakte geen grote fouten. Een goede start van de wedstrijd, die achteraf gezien het op één na hoogste cijfer opleverde. Op vloer turnde Rosanne zeer overtuigend: ze scoorde een ruime 9. Op de sprong turnde Rosanne een bijna perfecte salto. Deze werd met 9.8 beloond.

Na drie onderdelen stond Rosanne er goed voor. Op haar laatste onderdeel, de brug, maakte ze het nog even spannend. Met grote inspanning voorkwam ze een val. Publiek en coaches van de Amsterdamse vereniging Turnace keken met het zweet in de handen toe hoe Rosanne de brugoefening toch succesvol afrondde.

(artikel uit juni 2009)

»

  1. Hoi, ik wil graag mijn kinderen in schrijven hoe kan ik dat doen?ik heb een zoontje van 8j en een dochtertje van 4j,ik zou ook willen weten wat de kosten van zijn. al vast bedankt.

Geef een reactie

