De liedjes

Standaard

Kvk3 Kinderen voor kinderen 3

1 Kinderen voor kinderen   Leonie Jansen

2 Ha, ha, ha, je vader   Bennie & Lara & Marc

3 Johnny, mijn pony   Miranda

4 De drummer   Wim

5 Op de wip   Marjon

6 Ik ben verliefd   Mandy

7 Doktor, ik ben zo oliedom   Marc & Dagmar

8 Kerstmis   Alexandra

9 Vroeger   Lara & Bennie

10 Mijn broertje   Martijntje

11 Tweede dagboek   Diana

12 Zondag middag   Dagmar

13 Jongen op ballet   Marc

14 Ik heb ’t allemaal niet bij me   Nathalie

Geef een reactie

