De liedjes

Standaard

Kvk28 Kinderen voor kinderen 28, De gamer

1 Stop Valentijn & Julia

2 Dolfijn Quinty

3 Tovenaar Darcey

4 De meester Zahide

5 De liefste oma van de wereld (voor Jet) Kaj

6 1+1=2 Eline & Yasmine & Abnet & Awena

7 De gamer Sam

8 Meisje in het midden Eva

9 Bah Nadege & Isabelle & Camilla & Freerk & Dana & Kayleigh & Shayène & Amy

10 Doe de shake Thijs & Phijnely

11 Boris Savine & Tessa

12 Rock ‘n’ rollstoel Merel

13 Medley 2007

»

  1. Ik ga naar die theater show! Even kijken wat ze dan wordt! maar dat is pas 17 januari 2010 duss dan stuur ik wel een reactie of ik haar gezien heb en wat ze speelde!

  2. hallo ik dans bij lucia marthas en ik heb gino [zit bij KVK zingt buitenspelen] gezien en ik ben met gino op de foto geweest en hij is echt heel erg knap’leuk’en hij heeft een grapigge stem groetjes noella

Geef een reactie

