Victor

Standaard

Victor peeters
Victor (kvk 23 t/m 25)

Solo’s:

– Een gouden koets (23)

– Jij bent goed zoals jij bent (24)

– Mijn moeder is een stresskip (25)

– Optreden kinderen voor kinderen in het land van ooit (2002/2003)

– Optreden kinderen voor kinderen op de Uitmarkt Amsterdam (2004)

– Optreden 25 jaar kinderen voor kinderen in Carré (2004)

– Deed mee aan kinderen voor kinderen voor Azië (2004)

Foto; www.kinderenvoorkinderen.vara.nl

 

»

  1. sorry maar er staat wtee in plaats van twee bij:
    Yahya kan zich nu helemaal richten op haar rol in de theatershow van Het Huis Anubis, de populaire jeugdserie op Nickelodeon. “Mijn moeder zocht naar iets wat ik na kinderen voor kinderen kon doen.” Met de hofdrolspelers van de serie treedt ze op in ‘De legende van het spooktheater’. Ook daar moest ze auditie voor doen bij Studio 100 in Schelle bij Antwerpen waar ze nu drie keer per week repeteert. Er werd gezocht naar telkens wtee meisjes die op elkaar leken. Van de vierhonderd aanmeldingen mochten er zeventig kinderen auditie doen. Daar bleven uiteindelijk vier koppels van over. Yahya is in de weekenden en op woensdagen druk aan het repeteren voor de theatershow.

    er staat naar telkens wtee meisjes die op elkaar lijken.

    van laura

  2. mijn lieve mooie yahya !
    ik ken haar van KvK 30,
    toen zat ik er ook bij..

    JE WAS FANTASTICOO IN ANUBISS IN APELDOORN !

    hou van je.

    xx,
    pien

Geef een reactie

