Het nieuwe koor

Standaard

Noa Meau Alanis

Luca Mylène Rosanne

Tamar Sjoerd Sanja

Chuck Lauren Bloem

Mea Nina Yaël

Rory Sophia Max

Noah Melanie Milou

Ella Melissa claire kvkkClaire

 

Foto’s; www.kinderenvoorkinderen.vara.nl

http://kvk.vara.nl/Koorleden.3016.0.html

»

  1. Nikki was niet te oud. Waarom ze eraf is gegaan weet ik niet.

    En dit zijn nog niet alle kinderen.
    Het kvk koor 2011 bestaat uit:
    Meau, Noa, Alanis, Chuck, Luca, Mylène, Rosanne, Sanja, Sjoerd, Tamar, (nieuwe kinderen) Bloem, Claire, Ella, Lauren, Max, Mea, Melanie, Melissa, Milou, Nina, Noah, Rory, Sophia, Yaël.

  2. nikki is eruit omdat ze samen met june en merijn aan het juniorsongfestival 2011 meedoen met het nummer magie

  3. Ik zit in het kinderen voor kinderen koor ik zeg niet wie ik ben maar zweer ik zit er echt in in kinderen voor 32 en misschien doe ik ook mee met kinderen voor kinderen 33 maar 1 tip iemand zei dat Alanis,Mylene,Meau,Mea,Noa,Milou leuk zijn ik ben er iemand daar van !;) later ertel ik misschien wie ik ben!!:D
    Groetjes

  4. Ik hoop t!

    De leukste vind ik van de meisjes:
    Noa Rosanne Mylene Alanis Meau Luca Nina Tamar en Bloem.

    en van de jongens:
    Noah en Chuck

    Gaat er iemand van hun volgend jaar uit?
    Ik hoop t niet!

  5. Die vind ik ook wel schattig hoor,
    iedereen vind ik eigenlijk wel goed.

    Maar de beste zangers vind ik:
    Alanis Noa en Luca

  6. Ik vindt Meau, Noa, Alanis, Luca, Mylène, Rosanne en Tamar leuk van het wat ouder groepje en aan de nieuwe kinderen moet ik nog ff wennen…
    Ik heb al wel weer zin in KvK32!

  7. Ik vind Meau, Noa, Alanis, Luca, Mylène, Rosanne, Sanja en Tamar leuk, aan de nieuwe koorleden moet ik nog ff wennen…
    Ik kan niet wachten tot KvK32 uit is en/of op tv komt!!!

Geef een reactie

