Teksten kinderen voor kinderen 21

Standaard

Kinderenvoorkinderen 

Tune kinderen voor kinderen

Tekst: J. Gadellaa

Muziek: H. Westrus

Kinderen voor kinderen

Een kind is vaak een vriend

Kinderen voor kinderen

Ook voor een ander kind

'n Kind heeft nog een open geest

Een kind begrijpt het allermeest

Kinderen voor kinderen

En die het zijn geweest

Frank 

Het kind van 10 miljoen

Tekst: H. Buenen

Muziek: J. Sleegers & K. Buenen

Solist: Frank

Vanmiddag zei de tainer

Gooi je shirt in de container

Zet het voetbal uit je kop

Alle jongens lachten

En ik huilde in gedachten

Maar toch gaf ik het niet op

Toen kreeg ik de bal op m'n schoen

Ik schoot hem recht in het doel

Zo werd m'n club kampioen

Dat was een geweldig gevoel

Refrein:

Ik ben vandaag het kind van tien miljoen

M'n hele dag kan niet meer stuk

De lucht is zo mooi blauw, het gras is groen

Ik kan wel dansen van geluk

Ik heb de hele wereld aan m'n voeten

Ik kom vaak bij m'n vriendje

En z'n zusje heet Sabientje

Ze heeft vlinders in d'r haar

Als ik haar iets wil vragen

Dan begint ze me te plagen

En dan voel ik me zo raar

Sabien maakt me zo verlegen

En ik weet niet eens waarom

Maar nu heb ik van haar een kaart gekregen

Ze vraagt me of ik op haar feestje kom

Refrein 2x

Ik heb de hele wereld aan m'n voeten

Dit is mijn dag en die kan niet kapot

Ik kreeg op school een tien voor taal

En ik won zelfs de hele knikkerpot

Wat ik ook doe, het lukt me allemaal

En zeker weten Zeker weten

Dat wij vanavond pizza eten

Refrein 2x

 

Geef een reactie

