Finale kinderen voor kinderen songfestival

Standaard

Op zaterdag 21 mei was het zover de landelijke finale van het kinderen voor kinderen songfestival 2011. Deze werd dit jaar gehouden in Amsterdam. Hier zijn de foto's van de finalisten.

Anne 
Anne uit Overijssel – Ik wil beroemd worden

Sien 
Sien uit Limburg – 100 avonturen

Jante 
Jante uit Friesland – Een beetje uit mijn doen

Sarah 
Sarah uit Drenthe – Fanatieke pa

Alexandra 
Alexandra uit Flevoland – Podiumbeest

Diede 
Diede uit Noord-Babant – Nooit meer kind

Suzanne 
Suzanne uit Groningen – Vuur en vlam

Katie 
Katie uit Utrecht – 1, 2, 3

Twan 
Twan uit Gelderland – Wat kan ik doen

Mireille 
Mireille uit Zeeland – Spreekbeurt

Shalisa 
Shalisa uit Noord-Holland – Zomer in mijn kop

Jony 
Jony uit Zuid-Holland – Lachen is gezond

 

En de winnaar is…………..Alexandra uit Flevoland!!!

De winnaar 

Foto's; www.kinderenvoorkinderen.vara.nl

http://kvk.vara.nl/foto-s.773.0.html?&no_cache=1&tx_jmgallery_pi1[albumUid]=243

 

»

  1. Mijn top 12 is:

    1 Alexandra
    2 Anne
    3 Sien
    4 Jante
    5 Sarah
    6 Diede
    7 Katie
    8 Jony
    9 Mireille
    10 Suzanne
    11 Twan
    12 Shalisa

    Wat is jullie top 12?

    Ps ik vond iedereen echt heel goed hoor!

Geef een reactie

