Teksten kinderen voor kinderen 19

Standaard

Tune kvk

Tune kinderen voor kinderen

Tekst: J. Gadellaa

Muziek: H. Westrus

Kinderen voor kinderen

Een kind is vaak een vriend

Kinderen voor kinderen

Ook voor een ander kind

’n Kind heeft nog een open geest

Een kind begrijpt het allermeest

Kinderen voor kinderen

En die het zijn geweest

 

Alexandra mayke jolien

Wat moet ik nou weer aan?

Tekst & muziek: P. Groot Kormelink

Soliste: Mayke

Vandaag is het paars

morgen loopt de hele school in rood of groen

in trainingspakken

zelfs als we niets aan gymnastiek gaan doen

Glitters op m’n ogen

en zwarte lippenstift

een piercing door m’n navel

ik ben wel goed maar niet geschift

 

Refrein:

Hé hé, wat moet ik nou weer aan

als ik niet voor gek wil staan?

hé hé, mode is oké

maar ik doe niet aan elke rage mee

 

Midden in de winter

komt er iemand op ’t idee van een minirok

mini mini mini mini

kan ik gaan staan kleumen

omdat het dan toevallig net min twintig wordt

Mijn vriendin heeft een tattoo

tattoo, tattoo

zijn naam staat op haar buik

daar heeft ze goed de smoor in

want zij wil met een ander uit

 

Refrein

 

Ik wil geen kale kop

laat staan oranje haar

ik denk dat ik maar zelf beslis

wat de laatste mode is

 

Refrein

 

Ik ga niet in een vuilniszak

een geitenwollen mantelpak

ik doe er niet aan mee

frikadellen in je haar

bloemkool op je schouders

ik doe er niet aan mee

schrikdraad om je enkels

veren in je neus

ik doe er niet aan mee

boter op je hoofd

schoenen van beton

daar doe ik niet aan

een fietsbel in je oren

 

Sebastiaan jordy berend

Nederlandse klanken

Tekst & muziek: T. America

Solisten: Evelien & Marle & Jordy & Jantsje & Ruben & Liselore

Refrein:

Nederlandse klanken

die klinken die klanken

Nederlandse klanken die klinken

ee aa jajaja oo uu

hohoho ij ie

èh-è uh, èh-è uh

 

In het zuiden zeggen ze zuuie

Zuuie, zuuie

en ’n bij is daar ’n bie

in Brabant zeggen ze gij

en als ze weggaan is ’t houdoe

houdoe, houdoe

In het westen legt de see-heej

scheejpies faahre

en de son die sakt doar in

’n neus is daar ’n gok

en ’n jongen is ’n goser

GG GG

 

Refrein

 

In ’t noorden hoor je ik ha

hij ha wij ha

ziezo wordt daar siesa

boter brood en groene kaas

is boeter brèh en griene tjieez

Ziezo, siesa

In ’t oosten gaan ze èt’n

èt’n èt’n

tot ziens is daar adjuu

’n vogel heet ne vuggel

en ’n meisje is ’n dièntje

adjuu adjuu

 

Refrein

 

Noord oost zuid of west

mee mie kun je alle kant’n uut

alle kant’n uut

Nederlandse klanken

Nederlandse klanken

De kikkers die kwaoke

en de doeve die sjiete

alle kant’n uut

alle kant’n uut

Euh, wa ee ie noe aon?

Wa ee ie noe aon

aallemaal, èllèmèl

 

Refrein

Karijn jordy 

Honderd avonturen

Tekst & muziek: J. Baggen

Solist: Jordy

Er staat een grote kist met avonturen bij ons boven

ik kreeg ‘m van mijn vader, die is er niet zo vaak

hij zegt dat-ie piraat is en ik wil hem graag geloven

maar dan wel een goeie, zonder ooglap, zonder haak

En af en toe, als ik m’n vader mis

dan kijk ik in de kist, ik weet precies wat alles is.

 

Refrein:

De paraplu van Charlie Chaplin en het paard van Lucky Luke

piramides uit Egypte en de pet van Donald Duck

de hele oude vleugel van een dove componist

honderd avonturen, honderd avonturen

honderd avonturen in een kist

 

Er is een tijger uit Timboektoe en een haai uit Tokyo

een olifant uit India, een vlo uit Mexico

er zijn wolven uit de bossen en een slang die nogal sist

honderd avonturen, honderd avonturen

honderd avonturen in een kist

 

Er staat een gote kist vol avonturen bij ons boven

ik kreeg hem van mijn vader, m’n vader zit op zee

daar vecht hij vast met kapers die z’n schatten willen roven

maar als ik zestien jaar ben, dan mag ik met hem mee

En af en toe, als ik m’n vader mis

dan kruip ik in de kist, ik weet precies wat alles is

 

Refrein:

Er ligt een bliksemflits uit Rome en een storm uit Canada

een overstroming uit je dromen en een hagelbui uit Spa

een donderwolk uit China en een verse pluk met mist

honderd avonturen, honderd avonturen

honderd avonturen in een kist

Kannibalen uit de rimboe en piraten van de zee

er zijn monsters uit de bergen en de geesten van Goeree

een spook van lang geleden en een dolle trompettist

honderd avonturen, honderd avonturen

honderd avonturen in een kist

 

Een spook van lang gelden en een dolle trompettist

honderd avonturen, honderd avonturen

honderd avonturen in een kist

En een foto van m’n vader z’n gezicht

En na honderd avonturen, honderd avonturen

gaat de kist weer dicht!

Jonna diewertje anita 

Droom

Tekst: J. Meijers & A. Bosch

Muziek: J. Meijers

Soliste: Anita

Duizend sterren en de maan

laat ik in de waan

dat ik heus naar bed zal gaan

oh, ik maak wel een begin

kruip er even in

Doe dan m’n eigen zin

Ineens woon ik in een paleis

eet alleen nog slagroomijs

duik in een limonadebad

en word helemaal niet nat

Een elfje fluister in m’n oor

duik jij maar lekker door

zo gaan we hand in hand

door dromenland

Niets is meer zoals ’t was

ik lig niet meer op mijn matras

maar lekker in ’t gras

’t landschap is me onbekend

maar ik weet dat dat snel went

‘k verveel me geen moment

Ik zeil op zee met een piraat

die een reuzenhaai verslaat

vin wat met een zeemeermin

kus de schoonheidskoningin

Een elfje fluistert in m’n oor

kus jij maar lekker door

zo gaan we hand in hand

door dromenland

’s Avonds om een uur of acht

als de nacht al op me wacht

en ik lig onder de wol

speel ik steeds een heldenrol

in de prachtigste avonturen

die soms hele dagen duren

en echt het is geen fantasie

ik weet toch zelf wel wat ik zie

Ik land op Mars als astronaut

red nog net het regenwout

doe iets aan die vliegenplaag

repareer de ozonlaag

Een elfje fluistert in m’n oor

Zon jij maar lekker door

want waar je nooit verbrandt

is dromenland!

Een elfje fluistert in m’n oor

zon jij maar lekker door

want waar je nooit verbrandt

is dromenland!

 

Paulien maartje malou

Klein & groot

Tekst: H. Keizer

Muziek: F. Jenner

Solisten: Berend & Malou

Jorien van der Plas

die zit naast mij in de klas

beetje gek, en echt niet braaf

en dat vind ik gaaf

dikke bril, sproetekop

lach maar niet, want ze slaat erop

dat je ’t weet

en iedereen is bang

want ze is ontzettend lang

En niemand die wat in je ziet

ze noemen jou een lange spriet,

spriet, spriet

 

Refrein:

Jojo jojojo

ik ben klein en jij bent groot

jojo jojojojojo, jojo jojojo

als je me aankijkt word ik rood

jojo jojojojojo

 

Biologie en Nederlandse taal

jij bent ’t slimst van allemaal

rekenles en ik ben blij

want jij zit naast mij

Johan van de Kruk

ik zie je alleen maar als ik buk

grote mond, en altijd gein

maar waarom ben jij zo klein

En niemand neemt je mee naar huis

ze noemen jou een rare muis,

muis, muis

 

Refrein:

jojo jojojo

jij bent klein en ik ben groot

jojo jojojojojo, jojo jojojo

als je me aankijkt, word ik rood

jojo jojojojojo

 

Een st
ap, een sprong,

en jeetje wat een score

yo man, jij hebt lange benen

langs de voer en overal onderdoor

daar moet je klein voor wezen

Dit is een team voor basketbal

en wie er wint, dat weet je al al al!

 

Refrein:

jojo jojojo

Samen zijn wij kort en lang

jojo jojojojojo, jojo jojojo

wij zijn mooi voor niemand bang

jojo jojojojojo, jojojojojo

groot is groot en klein is klein

jojo jojojojojo, jojojojojo

iedereen mag anders zijn

jojo jojojojojo

Evelien michelle marieke 

Hou nou ’s op!

Tekst & muziek: D. Lohues

Solisten: Rutger & Linda & Frank & Tamarah & Tim & Elise & Sebastiaan & Tessa & Michelle

Jongen, hou ’s op

en eet je eten op

ruim je kamer op enzovoort

Let ’s beter op

en eet niet zoveel drop

je stopt als ik zeg stop! zoals het hoort

De hele dag door hoor ik wat ik moet doen

’t Is altijd weer ’t zelfde

altijd weer ’t zelfde

’t Is zo voorspelbaar dat ’t bijna grappig is

maar was ’t dat maar

 

Refrein:

Hou nou ’s op

hou nou ’s op ahaa

’t Is altijd weer ’t zelfde liedje

hou nou ’s op

hou nou ’s op

altijd weer die wijze les

en altijs weer ‘dat weet je best!’

 

Kijk nou even uit

kijk nou wat je doet

kijk ’s naar ’t bord en niet naar buiten

doe ’s even mee

en doe ’s niet zo raar

en loop niet steeds zo op de gang te kluiten

De hele dag door hoor ik wat ‘k moet doen

’t Is altijd weer ’t zelfde

Altijd weer ’t zelfde

en net als je ’t gevoel krijgt ‘nou doe ik ’t vast wel goed’

dan hoor je het weer …

 

Refrein

 

Luister nou ’s goed

‘k Weet heus wel hoe ’t moet

maar ’t is nou eenmaal zo ontzettend saai

om te doen zoals iedereen al doet

ik wil niet doen wat iedereen al doet!

 

Refrein

 

Ik weet het hoort erbij

maar ’t is niks voor mij

‘k Heb wel wat anders aan mijn hoofd vandaag

 

Refrein 2x

Paulien romy 

Ik wil het niet

Tekst & muziek: J. Tekstra & T. Dijkman

Soliste: Romy

Het lijkt wel alsof al mijn vriendinnen

helemaal voor een vriendje gaan

Nou ik raak echt niet buiten zinnen

als ik een lekker ding zie staan

Ik krijg geen vlinders in mijn buik

of kriebels op m’n rug

en als een gozer mij wil hebben

dan fluit ik ‘m terug

 

Refrein:

Ik wil het niet, ik wil het niet

ik ben er niet aan toe

ik weet echt wel, ik weet echt wel

ik weet wel wat ik doe

ik wil het niet, ik wil het niet

ik ben er niet aan toe

ik weet wel wat ik doe

 

Ze staan uren voor de spiegel

en dat allemaal voor een zoen

ik weet wel duizend andere dingen

die ik in die tijd zou doen

ik wil niet zomaar stiekum zoenen

achter één of andere heg

en als iemand ’t me vragen zou

dan is dit wat ik zeg:

 

Refrein

 

Ik ben er nu nog niet aan toe

Dus laat me nou maar

het komt wel voor mekaar

maar voorlopig weet ik zeker:

 

Refrein

 

Nee ik wil het niet, ik wil het niet

ik ben er niet aan toe

ik weet echt wel

ik weet echt wel wat ik doe

ik wil het niet, ik wil het niet

ik ben er niet aan toe

ik weet echt wel

ik weet echt wel wat ik doe

Tim frank rutger 

Sandwichkind

Tekst: S.v.d. Schriek

Muziek: G. Docter

Solist: Rutger

Ik was pas 4,5 toen het gebeurde

‘k had al een oudere zus

En toen kwam hij eens na mij en alle aandacht van mijn ouders

ging naar hem

Zo’n lieve, kleine baby, baaaah … wat schattig.

En kijk hoe de oudste al leest

De ooh’s en aah’s die zijn helaas niet voor de middelste.

Dat zijn ze nooit geweest.

Ik heb me altijd laten kisten want ik zat er tussen in

En als jullie ’t nog niet wisten, ik hoor óók bij dit gezin.

Waarom moet ik altijd vechten, ik heb ook mijn rechten.

ik zit tussen haar en hem in, m’n leven lang al klem

 

Refrein:

Ik wil bijzonder zijn

niet net boven of net onder zijn

ik wil een wonder boven wonder zijn

en niet er tussenin

 

Wij gingen vaak bij oma uit logeren

Maar drie paste niet op haar schoot

Je bent te klein voor opa’s trein, maar laa
t je broertje op de schommel, jij bent groot!

Ik heb me altijd laten kisten, want ik zat er tussenin

En als jullie ’t nog niet wisten, ik hoor óók bij dit gezin.

Waarom moet ik altijd vechten, ik heb ook mijn rechten

Ik zit tussen haar en hem in, m’n leven lang al klem

’t Is te laten om te verwijten, jij moet van je af gaan bijten

Licht gaat uit, de spot gaat aan, en daar mag je in gaan staan!

 

Refrein

 

Ik laat me niet meer kisten, nee, dit is een nieuw begin

En als jullie ’t nog niet wisten, ik ben de spil van dit gezin.

‘k Heb geen zin meer om te vechten, ik heb ook m’n rechten

Ik stijg boven haar en hem uit, ja, ik heb ook een stem

 

Refrein

 

Ik wil bijzonder zijn   Wonder

niet net boven of net onder zijn   Zo bijzonder

ik wil een wonder boven wonder zijn   ohohoho

en niet er tussenin

Ik wil bijzonder zijn   Of klein of groot

niet net boven of net onder zijn   geen middenmoot

ik wil een wonder boven wonder zijn   ohohoho

en niet er tussenin   Jij bent het middelpunt

en niet er tussenin   Het echte middelpunt

en niet er tussenin

 

Karijn tessa olga

Faalangst

tekst & muziek: M. Lustenhouwer

Soliste: Alexandra

Uren kan ik leren aan een proefwerk

En als ik denk, dat ik alles heel goed ken,

laat ik me door mijn moeder overhoren

omdat ze denkt dat ik daardoor zelfverzekerder ben

Want heel vaak is gebleken, dat ik dichtsla op ’t moment

Dat ik de vragen zie, dan lijkt echt alles onbekend

En mijn gedachten dwalen af, m’n hoofdpijn komt ineens weer op

Gister wist ik alles nog, klinkt het steeds maar door mijn kop

 

Refrein:

Dat heet faalangst, zegt men dan en ’t gaat wel over op den duur

Maar ik raak bij ied’re toets van binnen overstuur

Al weet ik zeker dat ik iets weet, toch snap ik zelf niet waarom

ik dat niet op papier kan krijgen, en dan voel ik mij zo stom

En wat iedereen goedbedoeld tegen me zegt,

komt meestal bij mij niet goed terecht

 

Niet alleen op school heb ik er last van

Maar ook met sport merk ik dat bijna elke keer

Dan twijfel ik wat and’ren van me vinden

Ik denk dan: straks gaan ze ook nog tegen me tekeer

Terwijl ik ook wel weet dat ze dat echt niet zullen doen

En friemel zenuwachtig aan de veter van m’n schoen

En mijn gedachten dwalen af, m’n buikpijn komt weer om de hoek

Eén ding weet ik wel, m’n zelfvertrouwen is weer zoek

 

Refrein:

Dat heet faalangst, zegt men dan, maar het wordt minder op den duur

Ik leer er vast wel mee te leven, ’t ligt gewoon in m’n natuur

Al weet ik zeker dat ik meer kan, toch snap ik zelf niet waarom

ik die angst niet uit m’n hoofd krijg en dan voel ik me zo stom

En wat iedereen goedbedoeld tegen me zegt,

komt meestal bij mij niet goed terecht

 

Ook al twijfel ik elke dag maar weer

Ik geef niet en knok verder keer op keer

Al ben ik niet met alles even vaardig

gelukkig zing ik best wel aardig

… toch?

 

Jinnah wouter

Het hete eten

Tekst: H. Giphart & E. van Eeden

Muziek: G. Romita

Solist: Wouter

Thuis krijg ik bloemkool met een papje,

piepers, gehakt en slappe sla

ik moet al kotsen na een hapje

er zitten klontjes in de vla

M’n pa en ma zeggen: ‘hoe kan je?’

dat voer van een Turk, Chinees of Griek?

maar ik wil elke dag lasagne,

want van erwtensoep word ik zo ziek

 

Refrein:

Ik hou zo van het hete eten

dat geeft je boer een beetje smaak

van erwtjes ga ik peentjes zweten

na iedere maaltijd is het raak

 

Een feestmaal van mijn moeder

ziet er ongeveer zo uit:

een dunne soep met balletjes,

kip met appelmoes

en aardappelpuree

Dan ook nog griesmeel toe

Ik word die Hollandse pot zo moe

 

Refrein 2x

 

Oh loempia, guacemole, macaroni!

oh pekingeend, paella, bakkeljauw!

Ik wil feta, moussaka, canneloni!

ik ruil mijn broodje kaas voor een bapao

 

Refrein 2x

 

Kon ik die spruiten maar vergeten

die kleffe zooi waar ik van braak!

Linda didi elise 

Ha fijn, een onvoldoende!

Tekst: M. van Gog

Muziek: Chr. Koerts & A. Tamboer & G. Koerts

Soliste: Didi

Maandagochtend, kwart voor negen

Nog het weekend in je kop

Maar meneer zegt: ‘Pak je Engels,

hou je mond en let goed op.

‘k Heb het proefwerk nagekeken.

Dat was echt beneden
peil.

Enkel drieën, vieren, vijven.

Kom nou jongens, da’s geen stijl!’

Maandagmiddag, tegen drieën,

na een lange saaie dag

Nog een uurtje ‘Ken je wereld’

voor je weer naar huis toe mag.

En ook weer hier lage cijfers

voor een onverwachte toets.

Iedereen zit sip te kijken

Maar een drie brengt zóveel goeds.

 

Refrein:

Ha fijn, een onvoldoende!

De zoveelste dit jaar

Een dikke onvoldoende!

‘k Krijg het steeds weer voor elkaar

een vette onvoldoende!

Het lukt me keer op keer

Dat is toch het bewijs

dat ik uitzonderlijk presteer.

Alweer een onvoldoende!

Een achtste punt tekort

Ha fijn, een onvoldoende!

De kroon op mijn rapport

Ik ben echt heel tevreden

En juichend kom ik thuis

Te gek, een onvoldoende!

‘k Moet op bijles voor de buis

 

Elke soap en elke serie

moet ik volgen, serieus

Dat is prima voor m’n Engels

Ik heb werkelijk geen keus

Elke clip die wordt gezongen

brul ik kei- en keihard mee

Sorry, maar het moet nog even

voor m’n Engelse dictee

 

Refrein:

Voor Engels een voldoende!

De eerste keer dit jaar

En zeven met twee plussen!

Ik heb het voor elkaar

Ik moet dus blijven kijken

Het is nog niet te laat

Ik word echt stukken beter

Je ziet het resultaat!

Je merkt wel aan mijn cijfers

dat ik steeds beter word

Vanmorgen zelfs een negen!

De kroon op mijn rapport

Ik ben echt heel tevreden

En juichend kom ik thuis

Ik werk aan mijn voldoendes

Weer een middag voor de buis!

 

Sorry ma, maar saaie quizzen

passen niet in mijn pakket

Pa, het nieuws kan je wel missen

Goed dat ik hem overzet …?

 

Refrein:

’t Gaat goed met al mijn vakken

Een zes, een acht, hoera!

Ik weet nu waar LA ligt

En Santa Barbara!

Steeds beter zijn mijn cijfers

Met dank aan de tv

En dat ik soms een boek pak,

dat helpt natuurlijk mee

Vandaag weer een voldoende!

De zoveelste dit jaar

Fantastisch, een voldoende!

‘k Krijg het steeds weer voor elkaar

Een prachtige voldoende!

En juichend kom ik thuis.

Een uur boven mijn boeken

En een middag voor de buis

Tamarah maartje 

Mama (waar ben je nou?)

Tekst & muziek: . Roelofs

Solist: Tim

Ik wou nog vanalles aan je vragen

Ik wou nog vanalles van je weten

kon ik nog maar een keer lopen klagen

over het eten

Mama, waar ben je nou?

Weet je nog hoe wij soms ruzie hadden

omdat ik nooit mijn kamer deed toen

was je hier, dan zou ik het toch zeker

elke dag doen

Mama, waar ben je nou?

Mama, waar ben je nou?

Ik kan d’r ook niet mak’lijk over praten

het is natuurlijk ook geen leuk gesprek

dan denk ik hoe wij gezellig zaten

gek te doen

Mama, waar ben je nou?

Mama, waar ben je nou?

De één zegt: ‘jongen alles went’

de ander dat je in de hemel bent

Ik weet het niet, in ieder geval

weet ik dat ik je nooit vergeten zal

Mama, waar ben je nou?

Mama, waar ben je nou?

Mama, ik hou van jou

 

Romy iris tamarah

Gratis pizza’s

Tekst & muziek: H. Westbroek & R. Meister

Soliste: Iris

Mijn moeder wou altijd graag met mooie prinsen trouwen

Maar de liefde voor mijn vader kon ze niet weerstaan

Hij verdient – zegt mijn ma – niet echt een koninklijk salaris

Maar ze hebben samen elke dag een vorstelijk bestaan

Mijn zuster zou het allerliefst ontdekkingsreizen maken

Maar elke plek op aarde is allang bezocht zo blijkt

Zij zegt dat ze op school nu nieuwe werelden ondekt

Als ze door een microscoop naar een druppel water kijkt

Zij woont nog steeds een beetje in de wereld van haar dromen

Want in de verte is er toch wel iets van uitgekomen

 

Refrein:

Daarom blijf ik graag geloven dat woestijnen kunnen bloeien

En dat ergens op de wereld bomen tot de hemel groeien

Dat er overal in diepe zeeën schatten zijn verborgen

En vanaf morgen …

Een gulle gever elke dag

Een gulle gever elke dag gratis pizza’s laat bezorgen

 

Mijn vader moest en zou later ruimtevaarder worden

Maar door omstandigheden werd het brandweerman

Hij beweert dat hij de spanning rond een grote brand

Met de sensatie van een ruintereis vergelijken kan

Mijn broer wou desnoods nog wel voor niks bij Ajax keepen

Hij speelde een keer proef en dat liep glad verkeerd

Hij houdt nu keihard vol dat op zijn spelletjescomputer

Zelfs de beste spits ter wereld hem niet meer passeert

Hij woont nog steeds een beetje in de wereld van zijn dromen

Want in de verte is er toch wel iets van uit gekomen

 

Refrein

 

Soms komt voor een deel ook een nachtmerrie uit

Je breekt dan net je nek niet, maar wel je onderkuit

Je wordt dan weliswaar niet door een monster opgegeten

Maar wel door je eigen hamster in je hand gebeten

 

Refrein

Tamarah bo 

Spitsuur

Tekst: R. Chrispijn

Muziek: O. Krijn

Soliste: Bo

Als mijn leraar vraagt

wat de hoofdstad is van Afghanistan

stijgt er een mist in één keer naar

mijn hersens op

en ik krijg een rooie kop

want ik weet steeds minder

 

Refrein:

Vlinder, vlinder, vlinders

spitsuur in mijn buik

vlinder, vlinder, vlinders

spitsuur in mijn buik

krampen, kriebels, vlinders

mijn moeder maakt een kruik

maar het wordt niet minder

spitsuur in mijn buik

 

Als mijn moeder vraagt of ik de tafel dek

sta ik voor het raam met ’t bestek

en als ze binnenkomt met de puree

‘zeg ben je doof of zo?’

welnee

‘k heb alleen maar hinder

 

Refrein

 

Toen de leraar vroeg waar Turkije ligt

kwam hij onverwachts met zijn gezicht

vlakbij het mijne voor me staan

hij keek me onderzoekend aan

‘waar zitten jouw gedachten?’

hij lachte

ooooh hij lachte

daarna werd alles vaag

Als de leraar glimlacht

ga ik onderuit

geeft hij haar wat aandacht

spitsuur in mijn buik

Hoe dit af moet lopen?

ik heb geen idee

zij kreeg voor aardrijkskunde

gisteren een twee

 ’t kan haar niet veel schelen

want hij lacht zo lief

zij komt niet meer buiten spelen

laat me alsjeblieft

gewoon een beetje weg zitten te dromen

gewoon een beetje dromen

een beetje dromen heerlijk dromen

gewoon weg zitten te dromen

gewoon een beetje weg zitten te dromen

gewoon een beetje dromen

dromen

dromen

dromen

 

Kvk19

 

Geef een reactie

