Standaard

ALMERE/JEROEN OOSTERHEERT – Voor Charine en Yaël breken spannende weken aan, al zullen ze dat zelf niet direct toegeven. Op woensdag 24 oktober zingen de negen- en elfjarige Almeerders namelijk mee met Kinderen van Kinderen Live in concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam.

Charine zingt voor het eerst mee. Voor Yaël is het de tweede en ook de laatste keer. ,,Ik zing onder meer een liedje met Ben Saunders. Het heet ’Ik wil een tattoo’. Ik zing nog een liedje solo, maar dat vind ik toch wel het leukste liedje’’, vertelt Yaël. Zenuwachtig dat hij zijn tekst gaat vergeten is hij niet. ,,Ik heb namelijk goed geoefend en ik denk dat we dat nog wel een paar keer gaan doen. Nog niet met Ben Saunders, Maar maar ik denk dat we dat nog wel gaat gebeuren. ’’

Het favoriete liedje van Charine waarmee zij meedoet is ’Meidenfeest’. Ze heeft enorm veel zin in het optreden. ,,Het is een hele grote hal, hoor. De kinderen die solo moeten zingen zullen wel een microfoon krijgen en het koor zal iets harder moeten zingen. Misschien zelfs wel een beetje schreeuwen, maar dan wel netjes. Ik ben wel benieuwd. Ik heb nog nooit in zo’n grote zaal opgetreden’’, geeft de scholiere van de Sterrenschool in Poort aan.

(artikel 12 oktober 2012)

http://www.almerevandaag.nl/almere/article18413363.ece/Cherine-en-Yael-in-Kinderen-voor-Kinderen

Geef een reactie

