De Liedjes

Standaard

Kinderen voor kinderen 34, Klaar voor de start

Klaar-voor-de-start-Kinderen-voor-Kinderen-album-CD-34

1. Klaar voor de start     Claire & Sterre & Lesly

2. Wie liet ‘m?     Bram

3. Hou eens op met dat gepest     Sophia & Noah & Amélie & Mea & Jesslyn

4. Masterchef     Bas

5. Hanenkam     Melody

6. Mijn valentijn     Anouk & Tevin

7. Kriebelkrabbel     Luna & Flore

8. Moet ik dan altijd een winnaar zijn?     Brechtje

9. Roze gitaar     Bobby

10. Ik wil in een band     Bram & Sam & Lucia & Gabriëlle

11. Als de wereld nou van mij is     Bas & Mea & Luca & Lucia

12. Bewegen is gezond     Flore & Brechtje & Luca & Mea & Lesly

13. Kinderen voor kinderen tune

»

      • Ik zag het.. heb ‘m vandaag binnen gekregen… Bedankt voor de reactie!
        Ik vroeg het namelijk omdat het songfestival helaas gestopt is. vandaar dacht ik dat er geen meezingliedjes meer op de cd stonden. Gelukkig staan ze er wél op! Maar toch onbegrijpelijk dat zo’n succesformule als KvK-songfestival gestopt is. Ieder kind die ooit meegdaan heeft, voelde zich tóch een beetje verbonden met het Kinderen voor Kinderenkoor…Ik heb het jaarverslag van 2012 er op nageslagen, maar daar is ook niet echt duidelijk waarom men stopt. Ik heb zelf helaas maar één seizoen mogen meedoen, maar het was één grote familie… Die zullen ook vreselijk balen.. Vooral Jeroen! Maar goed.. misschien dat in de verre toekomst een directielid zegt, dat het weer terug moet komen. Laten we het hopen…Groetjes aan Berber!!

Geef een reactie

