Kinderen voor kinderen live in Carré

Standaard

Opening

op1op

Feest

feest4feestFeest1feest2feest5

Je staart weer naar je telefoon

telefoon

Het huis is van ons

huishuis2huis3

Mijn boek

boekboek2boek3

Nu het feestje voorbij is

voorbij1voorbijvoorbij2

Vakantie

Vakantievakantie3

Muziek laat je dromen

muziek3muziek1muziek4

Wereldplan

wereld3wereld2wereld1wereld4

Ik krijg er straks een zusje bij

zusje1zusje2

Ik lust alles

ikik4ik5ik7ik6

Nelson Mandela

nelsonnelson1nelson2

Doe de kanga

doe3doe

Finale

einde3

Foto’s; http://www.kinderenvoorkinderen.nl / Bram de Wijs, Annemieke van der Togt

https://www.facebook.com/kinderenvoorkinderen

Geef een reactie

