Foto’s Kvk live in concert 2016

Standaard

Live in concert was ook dit jaar weer een groot feest. Hier de Foto’s.

VOOR ALTIJD JONG

voor-altijd-jongvoor-altijd-jonggvoor-altijd-jonggg

WERELDBAND

wereldbandddwereldbanddwereldband

EEN BEETJE BANG

een-beetje-banggeen-beetje-bangggeen-beetje-bang

SLODDERVOS

sloddervossloddervosssloddervosss

GROENE TANTE GEA

groene-tante-gea

MIJN SPAARPOT EN IK

mijn-spaarpot-en-ikkmijn-spaarpot-en-ik11

HUPSAKEE

hupsakeehupsakeee

SING ALONG

singsinggsinggg

VANDAAG BEN IK DE BAAS

vandaag-ben-ik-de-baasssvandaag-ben-ik-de-baassvandaag-ben-ik-de-baas

DIERENVRIEND

dierenvriend

ECHT NIET VERLIEFD

echt-niet-verliefd

TANDARTS

tandartsstandartstandartsss

FINALE

finale

HET KOOR

koorrrrrrkoorrkoorrrkoorrrrkoorkoorrrrr

Foto’s; http://www.kinderenvoorkinderen.nl

 

 

Geef een reactie

